خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
پاورپوینت ,جراحی های چشم و دانستینهای چشم , 320  اسلاید , pptx
پاورپوینت ,جراحی های چشم و دانستینهای چشم , 320 اسلاید , pptx
قیمت : 35,000 تومان
پاورپوینت با موضوع آشنایی با شبکه های عصبی , 42 اسلاید , pptx
پاورپوینت با موضوع آشنایی با شبکه های عصبی , 42 اسلاید , pptx
قیمت : 15,000 تومان
سيستمهاي اطلاعات مديريت  (مديريت سازمانهاي ديجيتالي)
سيستمهاي اطلاعات مديريت (مديريت سازمانهاي ديجيتالي)
قیمت : 20,000 تومان
پاورپوینت , روانشناسی تبلیغات , 141 اسلاید , pptx
پاورپوینت , روانشناسی تبلیغات , 141 اسلاید , pptx
قیمت : 15,000 تومان

پاورپوینت , مديريت منابع انساني , 51 اسلاید , pptx

پاورپوینت , مديريت منابع انساني , 51 اسلاید , pptx

این پاورپوینت با موضوع مدیریت منابع انسانی با 51 اسلاید با عناوین زیر
مفاهيم ،کلياتي در مورد مديريت و رهبري
علل اهميت منابع انساني در آغاز قرن 21
انگيزه ها و انتظارات كاركنان
آشنايي با انواع سبك هاي مديريت و رهبري
مديريت بر منابع انساني سازمان
همراه با Work Shop و


تعريف مديريت
.1هنر انجام کار با و به وسيله ديگران
.2روش استفاده بهينه از ابزار و منابع سازمان برای رسيدن به اهداف سازمانی
.3فرايند به کارگيری مؤثر و کارآمد منابع مادی و انسانی ( در برنامه ريزی ، سازماندهی ، بسيج منابع و امکانات ، هدايت و کنترل ) که برای دستيابی به اهداف سازمانی و براساس نظام ارزشی مورد قبول جامعه صورت می گيرد .


تعريف سازمان
مجموعه چند سيستم به هم پيوسته که در تعامل با همديگر و برای رسيدن به اهداف از پيش تعيين شده فعاليت می کنند

سازمان نهادی است اجتماعی و هدف دار که دارای ساختار مشخص و معين بوده و ضمن فعاليت قانونمند و هماهنگ برای امورات داخلی ، با محيط خارجی خود نيز در ارتباط است .


ويژگيهای سازمان های امروزی

.1.رقابت های روزافزون جهانی
2.تغيير نگرش به نيروی انسانی و انگيزه های آنان
3.سرعت انعطاف در ارائه کالا و خدمات
4 .استفاده بيشتر از فناوری اطلاعات
.5.تغيير ساختارها و طراحی مجدد مشاغل
6.لزوم ايجاد کارآفرينی ، خلاقيت ، و نوآوری در سازمان
7تحول در فرهنگ هاي سازماني .

فرهنگ سازمانی

عبارتست از مجموعه نگرشها ، هنجارها ، رفتارها ، و اعتقادات مشترک کارکنان در معيارها و ارزشهای شناخته شده در سازمان .


عوامل مؤثر در ايجاد فرهنگ سازمانی

ديدگاههای بنيانگذاران ، مؤسسان ، ومديران ارشد سازمان
فرهنگ ملی ، محلی ،بومی ،و نظام ارزشی موجود در جامعه ، نظير شعائر ، آداب ورسوم و نمادهای فيزيکی
عوامل مختلف اثرگذار ازقبيل جريانات سياسی ، تاريخی ، اقتصادی ، اجتماعی ، و . . .
ميزان مراودات اجتماعی و تعامل کارکنان با يکديگر .

تعريف رهبری
.1.رهبری يعنی جريان نفوذ بر زيردستان

.2توانائی ايجاد حالتی در کارکنان که با اعتماد به نفس و علاقمندی انجام وظيفه نمايند .
.3تأثير گذاری برافراد در انجام وظايفشان با ميل و علاقه

.4پيشگامی يکنفر از اعضای سازمان که بتواند از افراد ( من ها ) ، گروه ( ما ) بسازد .

قدرت و نفوذ در مديران و رهبران

- قدرت يعنی توانايی اعمال نفوذ در ديگران

- نفوذ يعنی تأثير گذاری بر رفتار ديگران اعم از اينکه بطور مستقيم باشد ويا بطور غير مستقيم انجام پذيرد .


منابع قدرت رهبران و مديران

الف ) قدرت فردی :
• قدرت مبتني بر مرجعيت

• قدرت مبتني بر تخصص

ب ) قدرت سازمانی :
• قدرت قانونی
• قدرت مبتني بر پاداش
• قدرت مبتني بر تنبيه


مهمترين استراتژی های نفوذ در ديگران
.1استراتژی ادب و احترام
.2استراتژی ترس ، رعب و وحشت
.3استراتژی استفاده از هنر و ادبيات
.4استراتژی تبليغات
.5استراتژی خودخواهی .


اهداف عمده كاركنان در محيط كار
.1برابري
.2موفقيت
.3همراهي و رفاقت

مديران و رهبران بايد اين سه هدف را براي كاركنان محقق نمايند تا سبب ابقاي آنان در سازمان شوند .

طبقه بندی نظريه های رهبری در مورد نقش آنان
.1نظريه خصوصيات رهبری
.2نظريه های موقعيتی و اقتضائی
.3نظريه مبادله ( تئوری مراوده)
.4نظريه رفتاري در مديريت (شبكه مديريت )


انواع به کار بردن تشويق و تنبيه در سازمانها
.1تشويق و تنبيه بطور همزمان و مساوی باشد
.2تشويق اصلاً نباشد و تنبيه زياد باشد
.3تنبيه اصلاً نباشد و تشويق زياد باشد
.4تنبيه زياد باشد ولی تشويق کم باشد
.5تشويق زياد باشد ولی تنبيه کم باشد .


وظايف مديرمنابع انسانی

1-تأمين نيروی انسانی مورد نياز سازمان از طريق :
•برنامه ريزی برای تأمين نيروی انسانی مورد نياز سازمان اعم از منابع داخل و يا خارج از سازمان
•تدوين شرح شغل و شرايط احراز مشاغل سازمان
•انتخاب و گزينش و استخدام نيروهای انسانی
•آموزش اوليه به نيروهای جديدالاستخدام و توجيه آنان به مقررات سازمان و استقرار آنها در محل های مورد نياز
•تأمين فرصت های اشتغال يکسان .

2- نگهداری نيروهای انسانی شامل امور مرتبط با نظام پرداخت ، نقل و انتقالات درون سازمانی ، ترفيع و جابجائی و تأمين شرايط کاری ايمن و بهداشتی از طريق موارد زير :
طراحی سيستم های پرداخت نظير حقوق و دستمزد و پاداش
طراحی سيستم بهداشت و ايمنی محيط کار
طراحی سيستم ارزشيابی عملکرد کارکنان .


عوامل بروز حوادث کاری

الف) عوامل انسانی
عدم وجودانگيزه و نداشتن علاقه به کار
بی اطلاعی يا عدم تجربه کافی از کار
نداشتن تمرکزِ کافی در کار
احساس غرور


ب عوامل مادی ( غير انسانی )
محل کارگاه
نوع ماشين آلات
نظم و ترتيب محل کار
طبيعت شغلی .

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

modereyat manabe ensane_1585290639_39305_7100_1646.zip0.31 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 18,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت